Çevre Yardım, yılda en az 360 Euro konut park ücreti çağrısı

Mirkelam

Member
Alman yollarında gittikçe daha büyük otomobiller ve aynı zamanda çok ucuz park etmelidirler: Bu, Alman çevre yardımı hakkında şikayet ediyor ve Almanya'nın belediyelerini, bu yerleşik yerli otoparkta bazen ciddi fiyat artışlarına çağırıyor.


Alman Çevre Yardımı (DUH), sakinlerin Almanya'daki otopark ücretlerini çok ucuz olarak eleştiriyor. “Şehirlerimizdeki yer giderek daha az oluyor çünkü Almanya'da giderek daha büyük otomobiller var. Bununla birlikte, birçok şehir düşük fiyatlarla kamusal alan atıyor, ”diyor DUH genel müdürü Jürgen Resch Cumartesi günü. Yılda en az 360 Euro ücret aradı.

107 şehir arasındaki DUH sorgusuna göre, yüzde 60'dan fazla (66 şehir) yerleşik bir park sertifikası için yılda 31 avro veya daha az ödeme yapıyor. Yılda 10.20 Euro ışığının alt kısmı Berlin. DUH, “Bu, başvurunun idari çabasını veya sermayenin ve dolayısıyla vergi mükelleflerinin bir park yeri sağlamak için ortaya çıktığı yıllık maliyetleri kapsamaz.” Bochum, Düsseldorf, Bielefeld veya Bremerhaven ayrıca yılda 17 ila 26 avro arasında ücret alıyor.


Duh Bonn'a göre, lider yılda 360 avro. Münster fiyatı 260 avroya yükseltti. 2022'deki son anketten bu yana 41 şehir ücreti artırdı.

Federal Genel Müdür Resch, dört federal Bavyera, Saxony-Anhalt, Schleswig-Holstein ve Saarland ve Berlin'i park ücretlerini kaldırmak için çağırdı. DUH'a göre, dokuz federal devlet belediyelere onların görüşüne göre ücret düzenlemeleri yapma yetkisi vermiştir. Bremen ve Hamburg bu nedenle ücretlerini ayarladılar; Ancak, üst sınır en fazla 75 Euro veya 65 Euro idi ve “uygun değil”.


Yılda asgari 360 Euro ücrete ek olarak, DUH büyük SUV'lar ve diğer büyük araçlar için ek daha yüksek ücretler gerektirir. Organizasyona göre, gelir, bisiklet ve kaldırımların yanı sıra otobüs ve trenin genişlemesine de akmalıdır.


Yerleşik park kartının fiyatı, trafikte geri dönüş için belirlenen bir vida olarak kabul edilir: kendi arabanızın maliyetleri ne kadar yüksek olursa, insanların bisiklete veya yerel toplu taşıma (toplu taşıma) 'ye geçiş olasılığı o kadar yüksek olur. “Daha yüksek park ücretleri, hareketlilik geri dönüşü ve kamusal alanımızın daha adil bir şekilde dağıtılması için gerekli bir adımdır.”


AFP/DPA/KROTT