12.000 kişi tarafından imzalanan bir dilekçede, bu yılki ababation, NRW'de İngilizce olarak keskin bir şekilde eleştiriliyor. Öğrenciler bonus puan talep ederler. Kuzey Ren-Westfalian Okul Bakanlığı çelişiyor.
Kuzey Ren-Westphalia'daki bir lise diploması geniş çapta eleştiriliyor. Öğrenciler, öğretmenler ve hatta “okul yönetimi”, en azından bir dilekçeye göre, bu yılki İngilizce İleri dersindeki görevden şikayet ediyor.
Dilekçenin zaten 12.000 imzası var. Eleştiriler: Kurgusal bir metin, yani edebi bir metin açıklandı, ancak aynı zamanda gerçek bir metin gibi özel olmayan bir metindi. Sonuç olarak, dilekçenin yazarı “doğru işlem mümkün değil” dedi. Buna ek olarak, görevin büyük bir kısmı soylulaştırma terimi ile ilgiliydi. Terim metinde açıklanmamıştı ve müfredatta gerçekleşmeyecekti. Öğretmenler bile çok sayıda öğrencinin “hiçbir şey” terimine sahip olabileceğini söyledi.
Metinler, “dikkate değer bir beklenti izlenimi veren” dilsel olarak ve içerik açısından zor pasajlar içerecekti. Birçok test denek “bunalmış” idi. İşitme anlama, önceki sınavlardan önemli ölçüde daha zordu. Buna ek olarak, “ırkçı n-kelimesi” sınav metninde-“uyarı vermeden ve etkilenenler için kendisiyle ilişkili olan duygusal strese bakılmaksızın” kullanıldı.
Bonus puanları gerekli
Bu nedenle, Kuzey Ren-Westphalia'daki okul bakanlığının, örneğin ek puanlar şeklinde bir bonus düzenlemesi ve öğrencilerin belirtileri hakkında bir kamuya açık bir açıklama yapması gerekmektedir. Ayrıca, gelecekte merkezi sınavlar için müfredata uyum gerekecektir. Dilekçe “Kuzey Ren-Westphalia'dan öğrenciler” adına başladı.
Kuzey Ren-Westphalia'daki Okul Bakanlığı “Spiegel” talebinin eleştirisini reddetti. Bakanlıktan geri bildirimin kritik ve bazen duygusal olması olağandışı değildi. “Teknik açıdan” eleştiri haklı değil, Abitur gereksinimlere karşılık gelir. “Mevcut eleştiri öncelikle merkezi terimi hem metinde açıklanan hem de onaylanmış AIDS'de (sözlük) açıkça tanımlanan bir seçim görevini etkiliyor” diyor.
Sözde kurgusal olmayan metin hakkındaki ifade de doğru değildir. Okul Bakanlığı, “Mary-Alice Daniel'in otobiyografik hikayesinden alıntı açıkça edebi bir metin” dedi. Bakanlık, N-kelimesinin kullanımını “bunun deneyimlerinin açıklamasının bir parçası olarak eşit siyah yazar tarafından kasıtlı olarak kullanıldığı gerçeği” ile haklı çıkardı, aynı zamanda alıntılara da konuldu. “Terimi dışarıda bırakmak, yazarın niyeti uygunsuz bir şekilde tahrif edilirdi.”
Şu anda yaklaşık 70.000 öğrenci Abitur sınavlarını Kuzey Ren-Westphalia'da yazıyor. North Rhine -Westphalia'nın eyalet öğrencisi temsili daha önce yazılı Abitur'un sınav tarihlerini eleştirmişti. O kadar yoğun bir şekilde yerleştiriliyorlar ki, birkaç öğrencinin üç sınavını dört gün içinde yazmak zorunda.
Kuzey Ren'deki abitürler -Westphalia dört konuda sınavlara girmelidir. İki ileri ders denek ve üçüncü Abitur çatısı yazılı sınav konularıdır. Dördüncü lise diploması sözlü olarak kontrol edilir. Önceki yıllarda olduğu gibi, Kuzey Ren-Westphalia, Alman, matematik, İngilizce, Fransızca, biyoloji, kimya ve fiziğin federal eyaletlerinin ortak görevlerine katılacak.
coh
Kuzey Ren-Westphalia'daki bir lise diploması geniş çapta eleştiriliyor. Öğrenciler, öğretmenler ve hatta “okul yönetimi”, en azından bir dilekçeye göre, bu yılki İngilizce İleri dersindeki görevden şikayet ediyor.
Dilekçenin zaten 12.000 imzası var. Eleştiriler: Kurgusal bir metin, yani edebi bir metin açıklandı, ancak aynı zamanda gerçek bir metin gibi özel olmayan bir metindi. Sonuç olarak, dilekçenin yazarı “doğru işlem mümkün değil” dedi. Buna ek olarak, görevin büyük bir kısmı soylulaştırma terimi ile ilgiliydi. Terim metinde açıklanmamıştı ve müfredatta gerçekleşmeyecekti. Öğretmenler bile çok sayıda öğrencinin “hiçbir şey” terimine sahip olabileceğini söyledi.
Metinler, “dikkate değer bir beklenti izlenimi veren” dilsel olarak ve içerik açısından zor pasajlar içerecekti. Birçok test denek “bunalmış” idi. İşitme anlama, önceki sınavlardan önemli ölçüde daha zordu. Buna ek olarak, “ırkçı n-kelimesi” sınav metninde-“uyarı vermeden ve etkilenenler için kendisiyle ilişkili olan duygusal strese bakılmaksızın” kullanıldı.
Bonus puanları gerekli
Bu nedenle, Kuzey Ren-Westphalia'daki okul bakanlığının, örneğin ek puanlar şeklinde bir bonus düzenlemesi ve öğrencilerin belirtileri hakkında bir kamuya açık bir açıklama yapması gerekmektedir. Ayrıca, gelecekte merkezi sınavlar için müfredata uyum gerekecektir. Dilekçe “Kuzey Ren-Westphalia'dan öğrenciler” adına başladı.
Kuzey Ren-Westphalia'daki Okul Bakanlığı “Spiegel” talebinin eleştirisini reddetti. Bakanlıktan geri bildirimin kritik ve bazen duygusal olması olağandışı değildi. “Teknik açıdan” eleştiri haklı değil, Abitur gereksinimlere karşılık gelir. “Mevcut eleştiri öncelikle merkezi terimi hem metinde açıklanan hem de onaylanmış AIDS'de (sözlük) açıkça tanımlanan bir seçim görevini etkiliyor” diyor.
Sözde kurgusal olmayan metin hakkındaki ifade de doğru değildir. Okul Bakanlığı, “Mary-Alice Daniel'in otobiyografik hikayesinden alıntı açıkça edebi bir metin” dedi. Bakanlık, N-kelimesinin kullanımını “bunun deneyimlerinin açıklamasının bir parçası olarak eşit siyah yazar tarafından kasıtlı olarak kullanıldığı gerçeği” ile haklı çıkardı, aynı zamanda alıntılara da konuldu. “Terimi dışarıda bırakmak, yazarın niyeti uygunsuz bir şekilde tahrif edilirdi.”
Şu anda yaklaşık 70.000 öğrenci Abitur sınavlarını Kuzey Ren-Westphalia'da yazıyor. North Rhine -Westphalia'nın eyalet öğrencisi temsili daha önce yazılı Abitur'un sınav tarihlerini eleştirmişti. O kadar yoğun bir şekilde yerleştiriliyorlar ki, birkaç öğrencinin üç sınavını dört gün içinde yazmak zorunda.
Kuzey Ren'deki abitürler -Westphalia dört konuda sınavlara girmelidir. İki ileri ders denek ve üçüncü Abitur çatısı yazılı sınav konularıdır. Dördüncü lise diploması sözlü olarak kontrol edilir. Önceki yıllarda olduğu gibi, Kuzey Ren-Westphalia, Alman, matematik, İngilizce, Fransızca, biyoloji, kimya ve fiziğin federal eyaletlerinin ortak görevlerine katılacak.
coh